EVSILFVER

2011-10-31
11:08:28

Skrattade faran i ansiktet gjorde jag då inte i natt.
Eh.... okej... Ni vet hur jag igår kaxade till mig om hur jag absolut inte blev rädd för paranormal activity 3? Well, det blev jag inte heller...


...Förrän jag i natt vaknade upp efter en lång mardröm om filmen. Efter det var det bara helt OMÖJLIGT att sova. I en kvart låg jag med lampan tänd och tittade ut över mitt rum. Efter det satte jag på datorn och drog på min nattmusiklista. Lampan fick fortfarande var tänd och jag försökte mig på att somna om, men så fort jag stängde ögonen så kom obehagliga bilder upp i huvudet - och det var bara viss musik jag kunde lyssna på utan att hjärtat började slå hårdare. The Village-musik gick t ex absolut inte. Efter ett tag fick jag byta lista till något med lite mindre lugna och mystiska låtar, så acoustic feelings-listan åkte på. En timme efter lyckades jag somna, haha.

Helt sjukt, har inte blivit så här cp av en mardröm på typ sju år! :( Förutom den gången jag drömde att jag drunknade.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: