EVSILFVER

2011-09-28
23:15:21

Smell me
Luktar kåda (från en skitbra salva som jag fått av mormor), tvål och shampoo. Ligger seg och blöt i sängen och tänker att så fort jag är klar med detta blogginlägg så stänger jag av datorn och försöker sova. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Fast jag måste allvarligt talat komma tillbaka dit jag var i början av terminen. Jag somnade senast elva och var pigg på morgnarna och oftas hela dagarna ut. SKA in i den rutinen igen. På onsdagar blir det lite svårt eftersom jag har teater till kvart över nio och alltid springer när jag kommer hem. Sen är det dusch osv som gäller innan jag hamnar i säng.

VARFÖR tar jag då upp datorn, undrar ni?
Jo det ska jag tala om för er! Jag dricker alltid minst fyra stora glas vatten efter mina springrundor vilket resulterar i en blåsa som plötsligt får väldigt mycket att göra. Det kommer inte dröja länge innan jag behöver kliva upp ur sängen och då känns det så onödigt att ens försöka innan dess.

Anyhow. Imorgon åker kameran med till skolan. Ska ha med den på fotokursen. Spännande, undrar om jag kommer ihåg att ta med den. Troligtvis inte.

Pusshej!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: