EVSILFVER

2011-09-30
12:25:46

Virrig och sjuk

Det är inte ofta som jag faktiskt försover mig så pass att jag inte ens kommer ihåg att jag vaknat och stängt av väckarklockan. Kvart över nio vaknade jag idag, i ren panik kastar jag mig ur sängen och ropar på mamma. Säger att jag börjar om en kvart och hon säger att hon skjutsar om jag skyndar mig. Jag slänger på mig kläder och i mig häller jag en kopp kaffe. Är stressad som en jude och förbannar mig över att jag lyckats försova mig då. Hinner inte äta frukost utan tar ett äpple i handen som jag tuggar på medan jag sminkar mig. Kastar mig sedan ut i bilen och mamma kommer efter. Inte förrän bilen startar inser jag att det är ju inte halv tio jag börjar, utan halv elva..
Jag blev glad samtidigt som jag suckade över min otroliga virriget.

Börjar för övrigt att bli sjuk och är därför sjukt förbannad. PALLAR inte mitt URDÅLIGA immunförsvar! Bryter fan ihop. Och ikväll är det utgång för hela slanten. SKA ut, hur dåligt jag än mår. Får knarka Ipren.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: