EVSILFVER

2012-04-19
08:11:13

Grattis till mig!
19 år, ja... jag tackar jag. Fasen vad tiden går snabbt. Jag har inte varit hälften så exalterad över min födelsedag som jag var när jag fyllde 18, då peppade jag ju ända sedan jag fyllde 17 och på dagen D höll jag typ på att sprängas av lycka. Nu är det mer: oj, vad hände? Fast visst är jag glad! Det är ju ändå min födelsedag - jag överlevde ett år till på denna jord!

Mamma, pappa och Algot väckte mig innan jobbet med frukost på sängen och massa fina paket.



Dålig mobilbild, men whatever.

Alltså: En hårfön (pik från mamma som hatar att jag jämt tar hennes), thickening spray, "Konsten att få mentala superkrafter" av Henrik Fexeus (jag älskar sånt!), parfym: Escada Sexy Graffiti (luktar sommar, mums), mirakelolja och glitterdust för håret.




Jag tänker också fira med denna FANTASTISKA låt som
jag säkerligen kommer att lyssna på hela våren/sommaren!




Nu ska jag göra mig i ordning för en födelsedagsfika med två av mina bästabästa vänner! <3
Kommentarer:
#1: Elin

Grattis grattis :)

2012-04-19 @ 08:22:03
#2: Frida

Nämen! Grattis! :) Håller med om att tiden går sjukt fort. Man blir nästan rädd haha.

2012-04-19 @ 17:00:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: