EVSILFVER

2012-04-18
09:18:17

"Som att sno konsertplatser från en rullstolsbunden"...



"Som att sno godis från ett barn"? Prova "Som att sno konsertplatser från en rullstolsbunden", uttrycket som min käre mor och moster nu har myntat. Denna underbara present fick jag av Ulle (Alva och Alicias mamma) i födelsedagspresent! Hon och jag ska ta oss ett glas vin tillsammans och se på denna duktiga artist när hon fyller Konsterhuset med sång den 21/4 - då Ulle hade lurat i mig att jag skulle vara barnvakt åt Alva och Alicia bara för att kolla om jag var ledig den dagen.

Förklaringen till rullstolsplatserna var helt enkelt att alla biljetter var slut när Ulle ringde, förutom just handikappsplatserna i mitten. När det bara var en vecka kvar ringde hon igen och frågade om man inte kunde få köpa två sådana platser ändå istället för att de skulle gå till spillo - och så blev det! Kommer känna mig som en celebrety med all den benplats jag kommer att få.





Åh, detta ska bli så mysigt! Har lyssnat en hel del på hennes nya album "Sjung".
Sitter just nu och lyssnar på mysiga Better Life.
Och till alla er som inte hört hennes lätt bästa låt, här är den: Laleh – Lär mig om
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: