EVSILFVER

2012-12-20
12:57:00

Jul, jul, stressiga jul
Herrejösses. Är helt pank och har inte fått en enda julklapp fixad. Really? Really? I år igen? Fattar inte varför jag alltid är ute i sista sekund vad det än gäller. Skulle vilja påstå att jag jobbar effektivast under press och stress, men det stämmer ju inte speciellt bra alls då jag är extremt stresskänslig. Kan lätt bryta ihop i tårar eller få ett utbrott om jag t ex måste hinna med en buss och sekunden innan jag ska gå inser att jag inte hittar mitt busskort. Yup.

Tur är ju i alla fall att lönen checkar in på kontohotell a lá Emma Silfver imorgon, så då blir det julklappsshopping hela helgen ut.


...Nu ska jag bara komma på vad sjutton jag ska köpa till alla också.



Crap.
Förslag välkomnas.
Taggar: jul, julstress, stress;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: