EVSILFVER

2012-12-05
00:50:00

Ocean blue, what have I done to you
 
Sådär ja! Nu har jag laddat upp massa nya bilder. Har frusit händerna och rumpan av mig in order to get them, stått i iskallt blåsväder och fotat mitt i city. Blir säkert många fler sådana bilder ett tag framåt, har äntligen fått upp fotopeppet igen. 
 
Ligger för tillfället och pratar med min man via Skype. Han är i Kina, den jäveln, så vi kan bara prata några minuter per dag pga tidsskillnaden och hans semesterskema. Sur tjej. Men snart kommer han hit och stannar i nästan en vecka, ska bli så fantastiskt mysigt! Vi ska gå på bio, äta på resturang, dricka vin, mysa vid tända ljus, se på bild, pussas, kramas, gå promenader och bara vara. Han är fin, min man. 
 
Go låt, btw: 
Taggar: ansikte, blå, blåögd, ego, egobild, emma, instagram, jag, mig, porträtt, silfver, tjej, ögon;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: