EVSILFVER

2012-12-05
15:22:00

Sjukhusparty när Emma kliver in
Varit på hälsan idag och gråtit över mitt jäklans eksem och min extremt torra hy. Slutade med receptbelagda salvor/krämer för 1000 kr och en remiss till hudavdelningen på Ryhov. Gött, nu kanske jag får bukt med skiten i vinter. Blir ju alltid tio gånger värre när luften är så jäklans torr, det är som om den vill dra med mig ned i skiten och göra min hy lika torr som den.

När jag kom till jobbet och berättade om mitt äventyr skrattade min kära arbetskollega åt mig, och jag förstår henne. Ibland känns det som att jag har allt som är dåligt i denna värld när det kommer till sjukdomar och allergier. Blä!
 
 
 
 
....Fast äsch! Jag lever för fan!
Taggar: allergi, sjukhus, sur, vardag;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: