EVSILFVER

2012-02-22
05:55:26

Nu lär jag vara pigg i alla fall!
Klockan 18:00 - jag upprepar: 18:00 - igår så lade jag mig för kvällen och sov ända fram tills väckarklockan ringde vid tjugo i sex. Jag tror fanimej det är första gången i mitt liv jag somnar så tidigt. I alla fall frivilligt.
Jäklar vad teatern tar hårt på energin. Men kul är det!

Dricker kaffe och lyssnar på denna sköna låt som just nu är med i en reklam för...  eh, ja, det har jag glömt bort, men ni har säkert hört den på TV i alla fall.

Majority Says - 144

Kommentarer:
#1: Louise

Hejsan! Vi är två tjejer som skriver ett projektarbete om Blondinbellas kommentarsfält. Våran frågeställning är vad är det som sker i kommentarsfältet och vad det används till. Vi tänkte höra med dig om vi får ställa två frågor?



När du kommenterade på Blondinbellas inlägg om Bahamas, ville du få svar och åsikter från andra läsare, eller ville du att Blondinbella skulle läsa och svara på vad du hade att säga?



Vore jättesnällt om vi kunde få ett svar. Vi vill också påpeka att du blev slumpmässigt utvald när vi läste kommentarerna och att du givetvis är anonym i vår uppsats. :)

2012-02-22 @ 08:38:43
#2: Frida

Sv: Ja, jag såg den dikten på din blogg och den var så himla fin så jag var tvungen att sprida den vidare. Utan dig hade jag inte läst den! :D



Skönt att sova sådär länge förresten! Sömn är nog något bland det bästa som finns.

2012-02-22 @ 19:42:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: