EVSILFVER

2012-01-15
14:48:32

Jens motherfucking hot damn Rådefjäll fyller 20
Gårkvällen var så himlans fin. Vi firade Jens som fyller 20 år idag (grattis, babe!) och jag grät när han höll tal och jag grät av alla fina ord och gester och jag grät för att jag kunde - för jag hade på mig en vattenfast mascara. Hela kvällen blev jag påmind om hur jävla fantastiska vänner jag har. Helvete vad lyckligt lottad jag är. Gah.
Finaste Jens hade gjort världens sötaste goodie bag som vi alla fick var sin när vi klev in genom dörren. Det var allt ifrån badskum till parfymer, samt ett personligt kort där han hade skrivit en liten mening om varje person. Den blödiga Emma tog över när jag öppnade och läste "du har format mig att se humor i det allvarliga". Senare berättade han att det han tänkte på mest var flygresan hem från Budapest. Det var fullständig storm, planet slängdes mer eller mindre som en vante i den hårda vinden och piloten ropade ut "jag ska göra mitt bästa" i de knastriga flygplanshögtalarna. Paniken och rädlsan blir för mycket för Moa, Emma och Olivia som sitter bredvid varandra, och vi börjar skämta om "roliga" panikscenarion som skulle kunnat utspela sig. Som att piloten kommer utspringandes ut cockpiten och bestämt säger att "nej, nu får det fan vara nog. Jag har haft en skitdag, bilen gick sönder på väg till jobbet, jag hann inte med kaffe och nu håller planet på att krascha. Nej, jag ger fan upp." Just då var detta skitkul och vi skrattade tills tårarna sprutade. Det gjorde resten av det panikslagna gänget också. Vet inte om de övriga passagerarna uppskattade eller hatade våra torra skämt och hysteriska skrattanfall medan planet lydde vindens minsta vink.

Anyhow! Här är lite goa bilder från förfesten.
Finfina och redan fulla. Love you all.

Jens (ansiktsuttrycket<3), Felicia, Linnea och Amanda brings the sexy back.


Finaste Amanda och Jensie! Malin skulle prompt hoppa framför kameran.


Snyggaste Olivia. Damn girl.


Wah, orka att alla mina kompisar är så jävla sexiga. Sandy girl och Felicia.


Älskar denna bild! Felicia, Gabbi, Sandra och Jens. Åh, mys.


Jävligt fina brudar på G!


Goaste partybruden Malin, svinfull redan på förfesten. THAT'S HOW WE DO IT!


IF YOU'RE NOT DRUNK, LADIES AND GENTLEMEN, GET READY TO GET FUCKED UP, LET'S DO IT!


...Klapp klapp!


Det blev en gruppbild (detta är dock "ok jag ska bara testa inställningarna"-bilden, haha!) Mums på er allihop.


The goodie bag. Gos! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: