EVSILFVER

2012-01-25
22:16:51

Modern Family
Nu måste jag tipsa hela världen om denna fantastiska serie som mitt ex sa åt mig att spana in. Han sa åt mig att i alla fall titta på ett avsnitt innan jag bestämde mig för vad jag tyckte (trailern sög) och det slutade med att jag såg en hel säsong på en dag. :( Skämdes lite över mig själv. Är nu på säsong 3, haha. Handlar, för att dra det lite snabbt, om en familj på fem (älskar Phil, pappan), ett bögpar som adopterat en dotter, och en äldre herre som gift sig med en mycket yngre pangbrud från Colombia, och hennes son. Och det är en komediserie, så att alla är med på den biten.

Lägger ut trailern här i alla fall, även om jag tycker att den är helt värdelös. Tycker alla kan ta och åtminstone se ETT avsnitt innan ni bestämmer er. Hehe. Elias kommer le dumt och stolt om han läser det här.

Kommentarer:
#1: Elin

Vart kan man ladda ner de då?:)

2012-01-25 @ 22:32:14

Jag och Igor tackar och bockar för den fina kommentaren! :) Det finns en hel kategori om Igor om du vill kika lite mer på honom. Det är världens bästa ras så tänk efter noga att du har tid för valpen bara! Ha det awesome och välkommen åter till DOYATHANG! (uppdaterar varje dag!) xx

2012-01-25 @ 23:37:59
#3: elin

Sv: Hehe ;)



Tack :)

2012-01-26 @ 16:47:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: