EVSILFVER

2012-06-15
00:19:35

Oj
Åh herre min jävla gud. Som blixtar har vetskapen om att jag i morgon tar studenten slagit till lite då och då i bröstet, och jag drabbas av fem sekunders hysteripepp och skriker eller hoppar.

I. Morgon. Tar. Jag. Studenten.


12 års slit, släng, depp, pepp, pluggtugg, stress, press, ångest, test och fest, tvärare lärare, lektioner, hormoner, prov, energibov, utvecklingssamtal, stökig matsal, skrik, panik, kommatecken, tuggummibombade trappräcken, borttappade papper, "det här är inget kladdpapper", målsmans underskrift, pluggfyllda nattskift, försenade läxor, häftiga sexor, dåliga ursäkter, språkvåldtäkter, klassfejd, ingen hejd, ekvationer, joner, betyg, sjukintyg, vänner, fränder...



Ja herregud. Nu är det över. Nu är det faktiskt över.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: