EVSILFVER

2012-03-11
00:31:19

Alla som inte gillar min idé kan ställa sig i hörnet och hålla tyst.
Kan börja med att säga att jag, likt halva Sverige, ligger dödssjuk i influensa. Min kropp gör så ont att jag inte ens kan gå och man skulle kunna tro att mitt huvud och min hals tar ut en mordlysten hämd på mig just nu. Det kanske är för att jag rökt lite för många cigaretter det senastre (röker inte i vanliga fall, men mitt liv har varit skit några veckor och det har fått mig att slappna av, faktiskt).
MEN, vad jag EGENTLIGEN ville säga med detta inlägget var:

För er som inte vet det så avskyr jag katter. Jag är både allergiskt och rädd för dem, men det är inte bara därför jag inte gillar dem. Jag hatar att de är så jäklans opålitliga och att de alltid ser ut som om de i sitt stilla sinne planerar att ta över världen. Läskigt. 
Anyhow... Om en random person på gatan plötsligt skulle dyka upp till mig och vråla "SKAFFA KATT, ANNARS DÖR HELA DIN FAMILJ" och mordiskt vifta med hans/hennes pistolformade händer, så skulle det tamejfasen bli en sån här rackare:
...Och den skulle heta Farfar.
Kommentarer:
#1: Lovisa

oh jösses, jag skrattade så jag nästan sket på mig!

2012-03-11 @ 14:55:18
#2: Emma

Lovisa: HEY, DON'T YOU MOCK MY GRANPA-CAT

2012-03-11 @ 15:31:51
#3: frida

Matilda Modighs syster har en sådan katt!

2012-03-11 @ 16:50:32
#4: allis

JAG ÄR INTE ENSAM!!! Jag är skiträdd för katter... Dom vill alltid mörda mig...

2012-03-11 @ 21:03:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: