EVSILFVER

2012-03-11
00:47:38

....HAHAHA
Åh herre min Gud. Jag är inget vidare fan av Melodifestivalen, men jag låg nedbäddad i mamma och pappas säng, och mamma sade bestämt att vi skulle se på finalen ikväll. En del av mig tyckte det var lite mysigt eftersom hela familjen tryckte sig ned i sängen, inklusive Algot, men mest låg jag kvar för att jag helt enkelt inte orkade röra mig.
I alla fall... VAD I HELVETE, SVERIGE? VAD ÄR DET HÄR? Jag trodde hela låten att det var ett stort jävla skämt men det var det ju tydligen inte. Skrattade i alla fall till tårarna sprutade åt lilla Björn och hans pissljumma och melodramatiska kärlekssnack som han malde på med utan någon som helst inlevelse. Han passade också på att hylla kvinnan lite också, alla halvfula, ensamma medelålders kvinnor blev nog helt galna. Kanske var det därför han fick sig ett par röster.
Men allvarligt talat... Kolla in detta, om ni inte redan sett det.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: