EVSILFVER

2012-05-07
12:06:39

Snabbspolat
Jäklar, det var ett tag sedan jag skrev någonting här alltså. Skräpning, Emma.
Det har hänt mycket det senaste! Min älskade, älskade, älskade Moa har kommit hem efter ett halvår i Thailand, och jag är sååå glad! Har saknat henne skitmycket och det känns så fint att ha henne hemma igen.
Jobbintervjuer väller in och jag har på två veckor varit på fem olika jobbintervjuer. De som är mest intressanta just nu är som fotograf för företaget Model Lab, eller som festivalfotograf för Nyheter24. Har redan varit på introduktion hos Model Lab och ska dit imorgon (i Götet) för ett fotoprov + intervju, och på torsdag ska jag på intervju i huvudstaden hos Nyheteter24. Så himla spännande! 
Dessutom har jag ju fotat en hel del för pjäsen Fröken Julie som hade premiär igår och fick helt underbar kritik. Bor ni i eller nära Jönköping - tveka inte att se den.

Då får ni bl a se denna primadonna som kokerskan Kristin:





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: