EVSILFVER

2013-04-05
09:27:00

Cirkus Maximum
Igår var jag och Jesper på cirkus för hela slanten! Med oss hade vi inga mindre än de kända småkusinerna Alva, Alicia, Filippa och Dexter som invigde föreställningen med varsin sockervadd. Vet inte hur smart det var av mig, de fick sockerkick alla fyra och hoppade runt som galningar. Men det är kanske så det ska vara på cirkus? 
 
 
Fick biljetterna av mitt kära jobb och ända sedan jag frågade om Jesper ville hänga med hade han tjatat över hur han skulle äta massa sockervadd. Lyckan i dessa ögon säger allt.
 
 
Det var vovvsingar, elefanter, sjölejon, muskelpack i tighta sjömanskostymer och viga colombianer som gjorde volter på snurrande hjul i luften (och som fick mig att skrika som den tjej jag är) och kamel- och ponnyridning. De var jätteschyssta och lät de två stora tjejerna, Filippa och Alicia, rida gratis på varsin kamel så fick de små, Alva och Dexter, rida några varv på de URSÖTA cirkusponnysarna. SÅ JÄVLA GOA VAR DE. Fnissade som ett litet barn när de sprang ut på scen och hade sig. Jag menar, KOLLA PÅ DEM... (syns filmen?):
 
 
 
 
Taggar: cirkus, cirkushäst, glad, maximum, ponny, sockervadd, video;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: