EVSILFVER

2013-04-11
09:31:00

Le och nicka.
Har varit några hårda helger det senaste, och nu äntligen har hjärnan börjat inse att en lugn helg faktiskt inte alls skulle skada. Imorgon drar jag därför mina vita till Stockholm för att spendera helgen med min fantastiska Moa. Ska bli så himla mysigt. Vi ska prata om Dublin-resan och min 20-årsfest. Det är bara 8 jävla dagar kvar tills systemets dörrar öppnar sig och jag kan spatsera omkring därinne utan att vara rädd för att bli utskickad om jag skulle behöva visa leg. Någonstans är det väl ändå det där som man som blivande 20-åring lägger den största vikten av kommande födelsedag. 
 
Har för övrigt ÄNTLIGEN bokat det där jävla hotellet som jag och pappa har pratat om att boka de senaste två månaderna, men aldrig gjort. Nuså. Pang på't bara. Dock blev det inte det hotellet vi först hade tänkt oss för det hade stigit så otroligt i pris, men det vi fick tag på ligger mitt i centrum, bara 10 minuters gång från Temple Bar som pappa fått mig att vilja besöka tio gånger om. Det här ska bli SÅ. JÄVLA. ROLIGT. Har velat åka till Irland i flera år! Gå på typiskt irländska pubar och dricka öl, lyssna på banjospelande och spana in snygga irländare och lyssna på deras otroligt häftiga dialekt som jag inte förstår mycket alls av. "Bara le och nicka lite, Emma. Le och nicka."

Förutom 20-årsdagen och 20-årsfirandet så har jag alltså även detta att se fram emot. Vardagen blir så mycket enklare när man vet att mycket roligt är på väg.
 
 
Taggar: dubil, ego, egobild, irland;
Kommentarer:
#1: Frida E

Hahahhaha det finns inga snygga irländare! Jag var faktiskt där i somras, på Temple Bar och allt. Regnigt, men åh, älskade landet! Hittade tyvärr inga pysslingar dock...

2013-04-11 @ 11:16:37
#2: Emma

Frida: EFTER NÅGRA ÖL SER DE ALLA UT SOM MYSTISKA RÖDHÅRIGA PRINSAR FRÅN LANDET FAR FAR AWAY.

2013-04-11 @ 11:54:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: