EVSILFVER

2013-02-08
09:25:25

Andreas is lucky to have me...
Igår var jag en bitterfitta rent ut sagt, vilket antingen kan ha göra med omställningen i min kropp efter att ha börjat med LCHF, eller att PMS:en sakta smyger sig på. Var irriterad på allt och alla och fick ta många djupa andetag på jobbet när det inte gick som jag ville. Dessutom satt jag och störde mig på alla föräldrar med dålig grammatik. Japp. Så vuxet och nödvändigt så det är nästan inte sant. Svor tyst för mig själv varje gång jag såg att någon skrivit "firas av Mamma o Pappa" eller skrivit skrivit sin stads/orts namn med liten bokstav. HUR kan man skriva mamma och pappa med stora bokstäver, men inte namnen på syskonen eller orten? För någon som lyssnat på svensklektionerna i lågstadiet är detta ett mysterium. 
 
Oj, jäklar så hårt jag går på. Herrejösses. Jag kanske får ta några djupa andetag igen och räkna till tio. 
Taggar: bitterfitta, grammatik, pms, sur;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: