EVSILFVER

2013-02-05
10:18:33

Gel-lack från Depend
Jag har alltid haft extremt sköra naglar och testat på alla möjliga sortes vitaminer och behandlingar för att stärka dem, men ingenting har riktigt fungerat förutom denna svinbra metod. Under halva högstadiet gick jag på Face Stockholm och fick mina naglar målade med gel-lack/shellac; ett gelélack som håller sig snyggt. glansigt och starkt i upp till fyra veckor. Naglarna går inte sönder och de lacket hjälper dem att bli starkare. Så jävla bra!
 
Dock lade Face Stockholm ned och det nya stället som jag började fixa mina naglar på var inte lika bra, så jag slutade. Mina naglar höll sig starka väldigt länge men när vintern kom gav de vika för kölden and I'm back where I started. 
 
Sedan hittade jag detta:
 
 
Depends egna gel-lackkit! Woho! Finns bland annat på H&M och kostade 450-500 kr, men då får man också med en LED-lampa som behövs för behandlingen. Testade det igår och det funkar skitbra! Yay! :) Instruktioner medföljer självklart. 
 
 
 
 
Taggar: gellack, nagelvård, naglar, shellac, tips;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: