EVSILFVER

2013-02-06
12:42:00

Morgonstund har guld i-FANJÄVLASKIT
Vaknade av mig själv idag. Öppnade försiktigt ögonen någon millimeter men stängde dem snabbt igen då jag märkte att det var väldigt ljust. Tänkte trött för mig själv att det var lite märkligt eftersom klockan säkert bara var sju. Hade en konversation med mig själv vidare jag skulle gå upp eller sova ut tills klockan ringde. Det senare förslaget vann och jag somnade sött om innan jag vaknade till igen, denna gången så märkligt pigg och utvilad. Blev väldigt glad och tänkte att LCHF-dieten redan hade börjat få inverkan på mitt liv, innan jag, till toner av "jag ger dig min morgon" i mitt huvud, tittade på klockan. Fem över nio. Jag började jobba för fem minuter sedan. Hade glömt att ställa klockjäveln innan jag somnade igår. Flyger upp likt någon som stoppat upp en raket i rumpan och ringer min kollega.
 
- Sitter du på bussen?
- EH, SKOJAR DU ELLER JAG VAKNADE PRECIS KLOCKAN HAR INTE RINGT HERREGUD OJOJ JAG SKYNDAR MIG ALLT JAG HAR KOMMER SNART OKEJ HEJDÅ.
 
Smooth. 

Tjugo minuter senare kliver jag ur huset och möts av det här:
 
 
 
VAFAN. DET SKULLE JU BLI VÅR JU.
 
 
Taggar: arg, ilska, jönköping, morgon, snö, vinter;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: