EVSILFVER

2013-01-14
07:54:00

Pirr i magen och klump i halsen

Ännu en gång sitter jag gråtandes på tåget från Uppsala. Ännu en gång behöver jag lämna min fina kille och inte vet jag när jag få se honom nästa gång. Beundrar mig själv för att jag gång på gång orkar ta mig igenom det här.

Gah. ANYHOW. Helgen har varit jättemysig! Jag fick sluta tidigare i fredags och kunde vara i Uppsala redan vid åtta samma kväll. Kvällen spenderade vi skålandes med champagne för att fira att Andreas fått jobb i klädbutiken Solo. Grattis honey. :)

På lördagen jobbade Andreas från 12-17, och meningen var att jag skulle få lite ärenden fixade medan han var borta men det slutade med att jag däckade och sov tre timmar, hähä. Skön ändå.
På kvällen lagade vi mat och Andreas googlade tårtor som han satt och betygsatte. Han blev helt uppspelt av all grädde och choklad, haha. En gång fnissade han till och sa (I quote): "shit, det pirrade till lite i snoppen nu". Bästa reaktionen till en bild på en tårta jag någonsin bevittnat. <3

Sedan spelade vi GTA.
Eller... HAN spelade GTA. Jag spelade Mulle Meck bygger båtar/flygplan. :))) tvingade honom mer eller mindre att ladda ned det åt mig och satt klistrad vid det hela kvällen.
Plötslig var klockan halv fyra.
På natten.




........I feel no shame!

 

 

 
Två tröjor jag fick av Andreas. Så himla fin är han. :) Har på mig den mintgröna idag. Fniss.

 

Taggar: helg, kär, kärlek, pojkvän, saknad;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: