EVSILFVER

2013-03-01
09:41:20

130301
Idag väntar Stockholm, Moa och Felicia. Ska blir så fantastiskt härligt att få spendera en hel helg med dessa saknade vänner! Dock är det ju lite tråkigt att Andreas och jag typ inte kommer ses, men det är ju bara typ 45 min mellan Uppsala och Stockholm så han kan säkert komma förbi på en fika eller något. Vad konstigt det kommer att kännas att bara "ta en fika" med honom, och sedan se honom åka hem till sitt, som nu inte är 6 timmar utan endast 45 minuter ifrån mig. Jättekonstigt. Usch.
 
Färgade håret igår men var för lat för att först låta det sitta i 10 minuter på utväxten innan jag tog resten, så nu är jag mycker ljusare i luggen/rötterna, haha. :( Inte så jättesnyggt. Får se till att göra rätt nästa gång, eller om jag till och med lyxar till det och gör det hos frisören. Kostar ju skjortan alltså. 1200-1300 kr skulle det kosta för mig som ändå har relativt kort hår. 
 
Ah well.
Back to work!
 
Kan inte sluta tänka på att mina älskade Dr. Martens är på väg hem till mig. WOHO.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: