EVSILFVER

2013-03-04
08:54:53

130304
Har haft världens bästa helg i Stockholm tillsammans med mina underbara vänner Moa och Felicia. Var så längesedan jag träffade dem och vi hade så kul att jag blev snudd på deprimerad när jag satte mig på bussen hem till Jönköping. Deppen sitter fortfarande kvar och i natt drömde jag att världen gick under (på det mest konstiga sätt, men ändå). Ville bara sjukskriva mig för alltid och stanna där med dem, dricka kaffe på deras balkong och skratta så som bara vi kan göra. 

På kvällen var jag jättedeppig så Andreas ville påminna mig om hur bra jag faktiskt har det, för att dämpa min ångest. Det slog mig inte förrän just precis nu hur rätt han har. Är så sjukt tacksam för allt jag har, för alla möjligheter och öppna dörrar jag står inför. 
 
Dessutom är våren här och jag har massa bra musik i min iphone som lyser upp mina fortfarande småmörka morgnar. 
 
Taggar: llojd, musik, musiktips, tips, youtube;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: