EVSILFVER

2013-03-25
11:42:35

Boka upp mig
Vilken go helg det blev. Med vin, härliga människor och en, i alla fall ganska, spontan resa till Värnamo känns det som att jag fick ut en hel del ur dessa lediga dagar. Just nu mår jag dock inte jättebra och sitter och gäspar som en tok på jobbet. Jag är som en zombie. Helt sjukt. Kunderna som kommer in och ska köpa bilder får nog världens sämsta intryck av mig nu då jag knappt kan hålla mina ögon öppna. Go tjej.
 
Nu ska jag forsätta att dra mig igenom denna dag. Jag räddar mig själv med Llojd – Simrishamnsgatan och tanken om att jag är ledig 28:e-2:a. Ska bli så förbannat skönt! Boka upp mig, folk. Boka upp mig big time.
 
 
 
Kommentarer:
#1: Frida E

http://www.programbolaget.se/event/Jesus_Christ_Superstar

Du har väl köpt biljett?

2013-03-25 @ 14:39:28
#2: Emma

Frida: I have not! Tänkte dock göra det!

2013-03-25 @ 15:27:36
#3: Frida E

Jaaaa, gör det! Finns platser i kanterna och längst fram på flera föreställningar tror jag, längst fram är inte dåligt och man får inte ont i nacken, lovar och svär. Du måste se den! Är inte samma som förra året.

2013-03-26 @ 00:07:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: