EVSILFVER

2013-03-13
12:10:38

Hoppets låga tändes igen
Om jag inte sagt det så har mina URSNYGGA Dr. Martens äntligen hamnat hemma hos mig. Dock började inte vår saga ihop så bra, då de satt sjukt trångt på ovansidan av foten, ni vet där den är som mest bred (i alla fall mina). Det slutade i ett enormt skavsår, att jag gick som en skadeskjuten älg samt en snabbvisit på Bik Bok där jag hittade dessa godingar:
 
 
De är tillskillnad från mina älskade Dr. M jättesköna. 
Fick för mig att jag var tvungen att sälja dem när jag, efter att ha provat dem idag, insåg att det aldrig skulle gå att ha dem på mig mer än fem minuter åt gången. Det tog emot så mycket och jag var jättebesviken när jag lade ut en "annons" på fejjan. Tänkte att fick jag inte napp där kunde jag ju alltid prova tradera eller blocket, men så långt hann jag inte innan min moster skrev till mig att jag kunde gå till skomakaren och lästa ut dem för att göra dem störra. Fuck yeah, det finns en chans för vår saga att sluta lyckligt!
Taggar: bikbok, dr martens, kängor, sko, skor;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: