EVSILFVER

2013-03-31
12:42:40

I don't owe you a thang, baby
 
Fyyyy vad skönt det har varit med denna lång påskledighet. Jag har druckit min vikt i vin och hängt med så himlans mycket gott folk, så att börja jobba på tisdag känns inte så farligt faktiskt. Måste ju dock säga att det är galet skönt med ännu en ledig dag imorgon med. Det där med att återuppstå gjorde du bra, Jesus my man.

Jag har lyssnat på go blues/garagerock i vårsolen och gång på gång slagits över hur jag underskattat denna musikgrenre. Vilken jävla grej. Ge mig mermermer.
 
Gary Clark Jr. – Don't Owe You a Thang
The Dead Weather – Gasoline
Radio Moscow – Lucky Dutch
Radio Moscow – Timebomb
 
 
Och i dessa bad boys får jag äntligen rocka gatorna i nu när solen hälsar på:
 
 
 
Taggar: blues, ego, musik, musiktips, peppad, rock, sola, vår;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: