EVSILFVER

2013-03-08
08:43:14

PlutarN^
Kommer bli en knasig helg, för jag kommer bara vara hemma och jag har ingenting planerat. Har nästan lite panik. Ikväll ska jag träffa Marty en stund för lite prat och matlagning, men sedan ska hon iväg. Vad ska jag göra då? Är nästan rädd för att bara åka hem och spendera fredagen med att inte göra någonting. Kanske drar iväg och tränar lite senare, om jag fortfarande har ork. 
 
Egentligen vill jag bara gå på stan hela helgen och visa upp mina SNYGGA SKOR SOM ANLÄNT TILL SVERIGE. Är så pepp! Ska åka och hämta dem efter jobbet, HOHO. Har dock liiite ångest över att de kanske inte passar. Då lägger jag mig ner och ger upp. Japp, där befinner jag mig just nu. Snälla, kära skor, gift er med mina fötter.
 
 
 
And oh, om ni inte fattade det: jag är ledig i helgen, så det är nu ni bombar mig med sms och säger att ni vill ses. Tack för mig.
 

Vid läggdagstid igår (20:00...). Vad tycker ni om mitt fabulösa nattlinne? ;))))))))) blinkblink plutplut
 
Taggar: ego, egobild, fredag, godnatt, helg, nattlinne, skor;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: