EVSILFVER

2013-03-06
10:23:00

Vårpepp!
Idag mår jag mycket bättre än igår, trots att solen ligger under molntäcket och inte verkar ha några planer på att dra sig upp idag. Gött att kunna göra så tänker jag drömmande när jag drar mig iväg till jobbet. 
 
Gick till gymmet igår på första gången på jättelänge. Har varken haft luft ellet motivation, men när pappa sa "följ med mig och gymma, så rensar du tankarna" så kom jag -nästan- ihåg varför jag tränade innan, och därav fick jag en liten klick motivation insmord under hjässan. Fick ett solkort laddat med 300 kr av mamma på alla hjärtans dag som jag tänkte använda upp nu också. Igår fick det bara bli 12 minuter eftersom min hud är väldigt blek och ovan vid solen nu, kan man dra upp till 15 idag kanske, eller tär jag för mycket på huden då...?
 
 
Peppande tankar just nu:
  • Våren är i luften - det verkligen LUKTAR vår
  • Det är ljust när jag går till jobbet och hyfsat ljust när jag går hem,
  • Jag kan gå med uppknäppt jacka,
  • Vårshoppingen väntar runt hörnet - jag ska byta ut min garderob och känna mig snygg
  • Min hud är så mycket bättre än den varit på skitlänge (även om den fortfarande inte är helt bra)
  • Oskar Linnros släpper snart ett nytt album
  • Jag fyller 20 om en dryg månad (19:e april)
  • Den 17 maj åker jag, pappa, morbror och min älskade Moa till Dublin
 
Har ni någon go vårmusik att bjuda på? Hit me with your best shot!
 
 
Taggar: musik, peppad, peppande, pepptankar, sola, solarium, vår, vårpepp;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: