Bra och dåliga nyheter, samt lite bilder från Volleybollmorgonen med A & A.

MIN BLOGG hejhej

En god nyhet är att jag testade mig på att springa igår (dock bara 4 km eftersom jag varit ute och gått en mil med Felicia tidigare på dagen), och min benhinneinflammation verkar vara borta! Kändes bara lite grann.
Idag pratade jag med mamma om det och hon sa att hon läst på en del om det och att orsaken väldigt ofta är att man inte byter träningsmetod, samt hårt underlag. Detta kan ju absolut stämma eftersom jag sprungit på asfalt varenda dag i flera månader... Jag har alltså typ grävt min egen benhinnegrav.
Nu ska jag och pappa börja spinna också, så jag får variera mig lite i min träning. Får hålla mig till att jogga typ tre gånger i veckan, istället för sex-sju.

En dålig nyhet är att jag vaknade och mådde skit rent ut sagt. Har skitont i huvudet och svårt att andas. Mamma har varit dödssjuk i en vecka nu så det är ju inte en fråga om vem jag blivit smittad av i alla fall. Jag proppar i vilket fall i mig C-vitaminer och hoppas på att immunförsvaret ska få sig en rejäl skjuts av det. Ska egentligen på myskväll med gänget ikväll men jag får se om jag pallar det. Just nu mår jag verkligen, verkligen inte bra. Fa-an rent ut sagt.

För att inlägget inte ska bli allt för tråkigt bjuder jag på lite goa bilder från när jag var med Alicia och Alva på barn-volleyboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0