EVSILFVER

2011-12-04
22:50:39

Min mamma är champangekåt.
Mamma har precis införskaffat sig en iPhone 4S, vilket jag egentligen inte ALLS förstår. Hon är verkligen den mest otekniska människa jag vet om och hittills har jag fått hjälpa henne med precis allt som har med telefonen att göra, vilket har gjort mig rätt irriterad eftersom hon aldrig lär sig om jag hela tiden ska göra allt åt henne.
Jaja, nu har hon i alla fall skaffat spotify på den och vi sitter och ska fixa ett konto till henne.

Jag: Vad vill du heta?
Mamma: Måste jag heta något?
Jag: Ja, alltså ett användarnamn som du skriver när du vill logga in.
Mamma: Men herregud... eh... Champange!? :D
Jag: (Håller mig för skratt) Chansen att det inte redan är taget är rätt liten. Haha, Champange-Susanne..
Mamma: JA! Det kan jag heta!
Jag: (Börjar asgarva) ChampangeSusanne? Okej, då får du heta det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: