EVSILFVER

2010-11-09
17:51:49

och fyfan vad det snöar
Idag har jag haft en sån f r u k t a n s v ä r d träningsvärk. Har egentligen bara velat lägga mig ned och dö, i alla fall tills värken har gått över. Det gör så jävla ont i hela kroppen, kan knappt röra mig. När det går ser det ut som om jag har skitit ned mig och att ha tagit på och av jackan idag har varit ett rent helvete (resten av kläderna ska vi inte tala om). Satt och gnydde som en skadad hundvalp på i princip hela ljudmedialektionen och så fort Lovisa tog på mig ville jag gråta lite.
Annars var lektionen faktiskt rätt rolig, vi satt och redigerade en intervju vi hade med min farmor för ett par veckor sedan. Det är sjukt roligt att lyssna på alla bakgrundsljud, någon gång lät det som om någons mage kurrade och en annan gång var det en lång paus, sedan hörde man hur någon tog en klunk saft/kaffe, och eftersom man hör allt så bra blir det extra roligt.

- Vad hände om man inte gjorde som lärarna sa?
- Då fick man stryk.
- .....oj.
- ...........Nä.

Det var också rätt roligt.


Har för övrigt fått mamma att snöa in på soundtracket till The Village. Hon blev helt såld när jag i bilen på väg till skolan spelade "The Gravel Road", så jag fick spelade om den några gången innan vi slutligen var framme vid skolan. Och ja, visst fan är den bra. Riktigt jävla underbar. Ryser verkligen i hela kroppen när jag lyssnar på den, och har säkert lyssnat på den ett tiotal gånger bara idag.
Kommentar:
#1: Lovisa

haha "Varje gång Lovisa tog på mig ville jag gråta" låter som jag våldtog dig eller nått!

2010-11-09 @ 18:32:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: