EVSILFVER

2010-10-04
12:03:41

Hoping I could learn a bit 'bout what is true and fake
Ligger nyduschad i min säng och myser till New Soul med Yael Naïm (ni hittar låten i inlägget under). Dagens enda lektion börjar inte förrän tjugo över två, så jag gick i princip precis upp. Sjukt skönt, idag är jag verkligen utvilad.
Och jag peppar morgondagen som sjutton, för då drar hela klassen till Stockholm i två dagar! Ska bli så jäkla kul! De 10 busstimmarna (5 dit och 5 hem) ska bli intressanta att bevaka. Antingen är alla uppe i 120 precis hela resan, eller så är det knäpptyst eftersom alla sover (oh wait.. hahahahahaha, like THAT would happen!).
Dessutom är det inte bara min klass som åker, 3:orna i teater kommer med.

Vi är borta hela tisdagen och onsdagen, men jag har ju min kära iPhone ifrån vilken jag kan gålla er uppdaterade om vad som händer oss där borta i Stockholm stad.


Puss
nu blir det frukost.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: