EVSILFVER

2010-10-20
13:07:20

Idiotjävel
Helt jävla underbart. Någon jävla cpstörd jävel hackade min msn igår, samt mitt Spotify och några andra konton. Fyfan vad sur jag är.
Min kompis började skriva till tardet, och han skrev att han "råkat hacka fel konto". Vad i helvete? Vilken jävla jubelidiot. Man RÅKAR inte hacka fel konto! Dessutom skrev äcklet att han går på Peset (Per Brahegymnasiet), där jag också går. Kommer sniffa mig till honom och ge honom en käftsmäll. Är så fruktansvärt sur nu.
Har fått fixa ny msn och nytt spotifykonto. Ni kan ju sluta subscriba "Mysig musik" från emzofc, eftersom det inte tillhör mig längre. Här är samma lista, fast med mitt nya konto: http://open.spotify.com/user/evsilfver/playlist/7sVHWcrZMc3qFWs7EdJYHa
Kommentar:
#1: Lovisa

Döda honom.

2010-10-20 @ 16:02:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: