EVSILFVER

2010-10-02
13:18:35

Lördag och en död Emma
Somnade vid halv fem inatt, låg uppe och skypade hur länge som helst. Det var väl trevligt men kanske inte så smart med tanke på att jag skulle gå upp vid nio och förbereda bilderna. Det blev inte så. Pappa väckte mig vid tio och jag tog en snabb dusch innan vi åkte ned till Johans för att ställa upp dem. Det blev väl bra, det är bara det fortfarande syns luftbubblor på vissa bilder och det retar ihjäl mig. Tyckte dock inte det syntes så jättemycket när vi ställt upp dem på hyllorna, så det var väl tur.
Nu ska jag vidare till Alvas 3-årskalas! Kan inte påstå att jag har energin som egentligen krävs om man ska lyckas genomglida ett barnkalas utan att få ett nervsammanbrott, men jag får försöka hålla mig i skinnet..

(Äsch, så farligt är det inte. Och mina kusiner är bäst i världen, puss på dem.)
Kommentarer:
#1: Lovisa

hur länge kmr bilderna sitta uppe?

2010-10-02 @ 13:39:03
#2: frida

jag var nere och tittade på dem igår (genom fönstret, caféet var stängt), såg asnajs ut! :D

2010-10-03 @ 14:46:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: