EVSILFVER

2011-08-11
19:31:16

Emma goes ginger once again
Har bestämt mig för att färga håret rött igen så här till skolstarten! Har fått höra från olika håll att folk tycker jag borde göra det - then so be it.

Har för övrigt lunchat på Chili Thai med Matilda, Lovisa och Alicia. Jag var skitkrånglig när jag skulle betala; hade massor med rikskuponger som jag fått av pappa och höll på att räkna dem osv. Tanten bakom disken såg måttligt road ut och när jag undrade om jag kunde dra lite på kortet också skrek hon (typ) till ett hårt "NEJ".
Jag hatar verkligen när expediter eller servitörer beter sig så. Fast okej, jag var rätt krånglig.

---

Från en sak till en helt annan: jag är kär i Alicias hund Signe! HON ÄR SÅ SÖT ATT JAG BLIR GALEN. APUSHINUSHI! Hennes huvud är bara en liten brun boll med en nos, det är så gulligt att jag dör <3 Hon är en lagotto, som vi funderade på att skaffa innan vi bestämde oss för att köra på Softis istället.
Signe var inte lika kär i mig, men det var nog bara för att jag inte kunde låta henne vara igår när jag var hemma hos Alicia. JAG VILLE BARA MYSA SÖNDER HENNE (som ni kanske ser i videon nedan:)


 

Blev skitglad när jag fick det här idag.. men jag misstänker att det är Alicia som skrev det bara för att göra mig glad..



GOSHIGOSHIGOSHI! TITTA HUVUDET! DET ÄR INGET HUVUD, DET ÄR EN BOLL!


Fast vafan, jag har ju en rätt så charmig vovve jag själv.

Älskar dig puffnuff <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: