EVSILFVER

2011-08-29
10:09:58

Sur pudel.
Är så jävla sur just nu. Gick upp kvart över sju idag, alltså ännu tidigare än vad jag egentligen behöver, för att få skjuts med mamma till skolan. Min lektion börjar inte förrän nio men kvart över åtta var jag i skolan. Satt ensam vid estetbordet och myste. Drack kaffe och lyssnade på Navid Modiri & Gudarna. Helt okej faktiskt. En tvåa som ska gå samma kurs som jag kom dit och joinade mig. Tio i nio undrade vi var sjutton alla var någonstans. Klockan nio, när lektionen skulle börjat, kommer en annan tvåa och säger att läraren vi ska ha är på begravning och att denna veckas lektion är inställd.

Min nästa lektion börjar
fem
över
ett.

Jag hade kunnat sova till klockan elva. FYRA jävla timmar extra.
Jag började överväga självmord men lyckades komma på andra tankar innan planen sattes i verket. Istället åkte jag hem och nu sitter jag här och spelar in tråkiga videoinlägg som inte kommer att komma ut på bloggen just därför att de är så tråkiga.
Ni får en bild istället.

Så här ser det ut när jag inte plattar mitt hår:

 

Kommentarer:
#1: Lovisa

skitsöt ju, fast det vet du redan att jag tycker. Ser faktiskt fixat ut

2011-08-29 @ 10:51:00
#2: SNYGG-OCH-COOL-FRIDA

"kolla hur jag ser ut när jag är helt naturlig" säger emma och sitter där och ser ut som en nystylad hårmodell.

gillar nya emostilen på bloggen. yeah. är det meningen att man bara ska se halva texten i headern förresten?

2011-08-29 @ 20:50:13
#3: Lovisa

FRIDA: AH FAST NÄ JAG SA JU BARA ATT JAG INTE HADE PLATTAT HÅRET OKOKOK



Nej det är inte meningen ):): hatar det

2011-08-29 @ 20:58:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: