EVSILFVER

2011-12-19
09:56:52

Så kan det gå!
Igår när jag skickar in denna veckas enkätbilder till Linnea får jag ett svar som säger att Elin (reporten) har tittat fel i mailet och frågar fel fråga till personerna vi intervjuade. Lagom panikartade känslor infinner sig när Linnea säger att hon måste ha nya intervjuer i sin inkorg senast klockan tre idag. Börjar egentligen inte förrän vid ett, men det var bara att maka sig upp klockan halv sju för att göra sig i ordning (shit happens, men hon köpte mig i alla fall en kaffe "kryddad med dåligt samvete" som plåster på de förlorade sovmorgon-såren). Vid åtta står jag utanför skolan och jag och Elin lyckas tamejfan slänga ihop en helt enkät på bara 20 minuter. Det var ännu mer tur för Algots del, eftersom jag tog med honom på uppdraget. Han stod fastbunden vid en buske utanför skolan och jag var nästan tvungen att gömma mig för så fort han såg mig blev han som galen. Han skällde och gnällde och drog, och kom jag närmare så började han hoppa och svansen flög runt som en trumpinne med ADHD. Önskar han kunde visa mig sån tillgivenhet hela tiden!

Nu när bilderna är inskickade ska jag försöka sova några timmar till innan skolan börjar.
God natt, eller vad man nu säger.


Hämta inspiration från veckans streetstyle i Rookie på torsdag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: