EVSILFVER

2011-12-12
21:50:02

Skulle kunna börja jobba där imorgon med tanke på den produkterfarenhet jag lyckades skaffa på mig under en timme i butiken.
Har haft en riktigt mysig fika med min älskade Göran (<3!) ikväll. Fick dock vänta 45 minuter på henne inne på Body Shop, där hon jobbar och ikväll var tvungen att dra över pga mycket folk. När hon äntligen var klar hade jag typ testat vartenda bodybutter, läppglans, ögonskugga och parfym som fanns. Hennes kollega kom medan Göran var och hämtade sina grejer fram till mig och frågade om jag "hittade det jag sökte". Hon måste ha trott att jag stoppat ned halva butiken i fickorna med tanke på hur jag osäkert smygit runt i butiken så länge. Jag skrattade lite nervöst till svar och sa att jag bara väntade på Martina, då log hon och gick därifrån.

Efter det fikade vi på café Adelante, ett café jag aldrig varit inne på men som faktiskt var väldigt mysigt. Vi hade skitkul och jag älskar känslan av att varje gång jag är med Göran påminnas om hur fantastisk hon är och hur bra vi är ihop. Drack tre koppar kaffe var och drabbades av en koffeinkickar som var till duga, gick igenom nya händelser i våra liv, lyssnade på Susanne Sundfor och skrattade åt fyllehistorier vi missat att berätta för varandra.

Du är fin du, min bästa vän.


Kommentarer:
#1: göran

ÄLSKAR DIG MED! Fyfan vilket bra team vi utgör. blir alltid glad av dig snuffsan

2011-12-13 @ 00:32:11
#2: moa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VIDEON! sååå min humor!

2011-12-14 @ 17:14:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: