EVSILFVER

2011-03-10
20:39:20

Något väldigt stort har hänt i Emma-topia.


Har inte riktigt kunnat äta idag, mått illa av tanken på typ all mat förutom knäckebröd, Granny Smith-äpplen och gogreen-röror. Men när pappa efter jobbet kom hem med Sushi fick jag plötsligt ett litet sug. Jag har alltid hatat sushi, tyckt att det smakar alger och kräkts nästan av bara lukten av det.
Nu fick jag som sagt ett konstigt sug av det och bestämde mig för att ännu en gång ge det en chans. Först tog jag bara en liten tugga, men Jakob sa att jag skulle äta hela rullen på en gång så jag stoppade motvilligt in hela risrullen i min mun, tuggade, svalde..

...och tyckte faktiskt det var riktigt gott!
Åt 3 rullar (Jakob och jag delade) och njöt verkligen av smaken. Ska till och med kolla om vi kan äta Sushi imorgon, hehehe.


Kommentar:
#1: Lovisa

Men...det är rå fisk Emma. RÅ FISK!!

2011-03-11 @ 13:21:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: