EVSILFVER

2011-11-14
14:07:10

Sjukt trött på att vara sjukt sjuk jämt.
Jag har mått skit inatt. Har varit så förbannat trött men inte kunnat sova pga värk i min kropp, en snuvig näsa och ett dunkande huvud. Åh, jag orkar verkligen inte mer.

Vi har pratat lite smått om att mitt dåliga immunförsvar kan ha något att göra med min mage som inte mår så värst bra (jag har alla möjliga sjukdomar vill jag lova er). Jag ska nu sluta äta laktos och gluten och se om det har någon invärkan på mitt mående. Orkar verkligen inte det här mer.

Ska dra mig till teaterlektionen nu, men jag kan troligtvis ändå inte vara med på den eftersom jag mår så djävulskt dåligt. Fan.

Tröstar mig själv med bra musik.






Tycker faktiskt ni kan lyssna igenom hela albumet: Philter – The Beautiful Lies
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: