EVSILFVER

2011-10-30
21:58:18

Paranormal Activity 3
Har precis varit och sett Paranormal Activity 3 på bio. Jag personligen älskar den typen av skräck, när det ska föreställa vanliga "hemmavideos". Sjukt effektfullt! Min favoritskräckfilm är dock helt klart Blair Witch Project. Har ni inte sett den så tycker jag absolut ni ska bjuda hem en kompis snarast och dra på den. Stämningen medan är väldigt viktigt - släck alla lampor och kura upp er tillsammans så blir filmen ännu lite otäckare.

Har ni inte sett Paranormal 1 & 2 rekomenderar jag dem också. Se, se, se!

Måste dock erkänna att jag inte blev direkt rädd när jag satt där i biosalongen. Visst ryckte jag till några gånger av själva skrämselmomenten, men jag drabbades liksom inte direkt av den fruktansvärda rädsla som resten av biobesökarna verkade ha gjort. Sus av skrik, nervöst fnitter och snabba inandningar var inte något jag var en del av.
Tråkigt! Det var dock inte för att filmen var dålig utan för att jag har väldigt svårt för att bli riktigt skrämd av skräckfilmer (blundar dock gärna om jag vet att något snart kommer att dyka upp skrikande i rutan....).
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: