EVSILFVER

2012-12-24
10:45:00

God jul!
God jul mina kära! Hoppas ni får en riktigt fin julafton med många paket, god mat och trevligt sällskap. Min julafton har börjat bra. Först den traditionella julfrukosten där vi i familjen utbyter paket med varandra. Jag fick en fotoskrivade (yay!), två parfymer (Clean: Skin och Versace: Yellow Diamonds), ett par vinröda skinnhandskar och en fotobok. Är mycket nöjd. Till Jakob hade jag köpt en mössa, en tavla (bild kommer), till mamma en klänning och ett par skinnhandskar med touch-funktion och till pappa köpte jag sällskapsspelet Alias. Algot fixk sig ett stort märgben.
Tror de blev rätt nöjda i alla fall!


 

Vid ett droppar släkten in, och tills dess är det en del som ska fixas så jag borde väl sätta igång.
God jul på er ännu en gång!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: