EVSILFVER

2012-12-19
07:41:00

I was prepared to love you, and never expect anything of you
Det har inte blivit mycket uppdaterande när Andreas har varit här, men jag har inte velat lägga tid på bloggning när jag haft en jäklans fin man bredvid mig i sängen. Igår åkte han hem och vi hann knappt att säga hejdå för det blev så stressat. En snabb puss och ett "hejdå baby" blev det och sedan var han tvungen att kliva på bussen. Kanske var det bäst så, hade förmodligen tyckt det varit jobbigare ju mer tid vi haft att ge varandra hejdå-pussar.

Har för övrigt fått gå upp 100% nu tre månader framöver, så mina pass är 09-18 nu istället för 15-19. Najs som tusan med klirr i kassan! Betyder förmodligen fler uppdateringar från min sida.

And oh, btw, detta fantastiska band har jag spelat och känt så mycket till sedan i somras. Lyssna, lyssna, lyssna och njut, njut, njut. Namnet på bandet är Dry the river.
 
Favoriterna är:
 
Dry the River – No Rest
Dry the River – New Ceremony
Dry the River – Weights & Measure
 
De har släppt ett nytt album nu med låtar från det senaste albumet, fast aukustiska. Så. Jävla. Bra.
Taggar: aukustisk, aukustiskt, dry the river, indie, musik, musiktips, spotify, vackert;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: