EVSILFVER

2012-01-27
13:03:35

Gbg baby
Sitter på bussen tillsammans med de finfina brudarna Olivia, Sandra och Felicia och peppar Göteborg! Ska bli så jäklans kul, fniss. Mitt shoppingmål är en ny väska och ett par riktigt snygga partyskor. Köpte ett par igår när jag var på stan med mormor, men jag tänkte inte på hur lång jag blev förrän mamma sa att jag såg ut som en man. Thanks mom. Jag kastade skorna på henne med ett bittert "lämna tillbaka skorna åt mig imorgon, är du snäll" och försökte inte dölja hur sårad jag var. Visst är det snyggt att vara lång, men med mina 178 cm är det svårt att hitta ett par riktigt snygga klackskor där hälen inte är typ 15 cm. Fan. Mina ben blir så jävla snygga i såna klackar.
Jaja!
Igår inhandlades också en skinnjacka (som jag velat ha hela vintern och som nu var på rea), två par jeans, örhängen och en klocka (som jag fick av söta mormor).
Klockan var också read och kostade 250 kr. Butiksbiträdet frågade om vi ville ha en ettårsförsäkring - som bland annat skulle täcka krossat glas, trasigt ur och dött batteri - för endast 60 kr och detta sa lilla mormor ja till. "okej, då blir det 260 kr!". Det behövdes ingen direkt huvudräkning för att inse att 250+60 INTE blev 260 kr. Fick alltså en ettårsförsäkring för 10 spänn. Najs.
Bilder på grejerna läggs upp snart, woop!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: