EVSILFVER

2012-06-04
20:14:11

Jag hatar mig, du älskar dig, jag tänkte vi skulle passa



är jag tillräckligt bra
om jag säger att jag
har en pappa som är rik

är jag tillräckligt fin
efter fyra glas vin
eller fortfarande mig lik

är jag tillräckligt snygg
när jag låtsas vara stygg
som jag vet att du tänder på

eller är jag tillräckligt kul
för att kunna vara ful
och ändå väcka din åtrå

är jag tillräckligt lättklädd
för att jag ska bli sedd
(du får ta av mer om du vill)

framstår jag som billig
när jag kallar mig villig
för att du ska få svårt att sitta still

är jag tillräckligt smal
för att bli kvällens val
och få följa dig upp i din hiss

är jag tillräckligt galen
för den stora finalen
svarar på allt med ett fniss





för jag lovar att...


jag är tillräckligt osäker
för att du ska gå säker
jag säger inte ett knyst

det är ingen som ser
när jag gör allt du ber
snälla låt mig bara bli kysst




och jag lovar och svär
det gör ingenting när
du dagen efter inget minns

för var jag tillräcklig
var jag levande
fick jag veta att jag finns






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: