EVSILFVER

2012-03-29
12:25:52

Fler morgonpromenader ska införas.
Har tagit mig en skithärlig morgonpromenad med världens bästa Felicia. Varför gör jag inte det oftare!? Drar ut innan frukost och bränner lite med bra musik i öronen och en sol som ler och smeker kinden. Man blir helt frälst och jag har svårt att tänka mig en bättre start på dagen! Får se om jag orkar mig upp tidigt imorgon och gå ut innan skolan - en halvtimme i alla fall skulle sitta fint.
För övrigt är jag helt såld på Musikkollektivet. OCH på min vårlista! Bästa grejen jag gjort på länge, haha. Alltid bra att ha när man vill bli lite extra pepp på livet! Funkar bäst när solen skiner.
Kommentar:
#1: s

Sv: Tack så jättemycket!!

2012-03-30 @ 15:26:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: