EVSILFVER

2013-01-17
12:44:00

Tips: SVT's ”Gengångare"
Min kollega Marie-Louise tipsade mig om SVT’s serie Gengångare som jag började titta på under lunchen. Den är faktiskt riktigt spännande, jag rekommenderar att ni i alla fall tittar in första avsnittet! Det hittar ni här. Avsnitten är en timma.

"I en liten bergsstad återvänder Camille och Simon, som båda varit döda i flera år, till sina forna hem. De har inte åldrats och är helt ovetande om att de en gång har avlidit. Återkomsten kastar allt över ända hos deras nära och kära. Camilles tvillingsyster är nu tre år äldre, och Simons fru Adèle är precis i färd med att gifta om sig. Samtidigt får sjuksköterskan och ensamvargen Julie besök av en märklig liten pojke. Och det verkar som om staden än en gång hemsöks av samma seriemördare som härjade för sju år sedan."
Taggar: film, gengångare, serie, svt, tips;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: