EVSILFVER

2013-03-22
16:00:00

Bra fredag
Idag har Martina varit på mitt jobb och vi har fotat till två av hennes skolprojekt. Så jävlans roligt, det var längesedan jag fick vara lite kreativ. Hon var här från klockan åtta till klockan ett och vi hann ta över 1000 bilder innan det var dags för henne att dra sig till skolan. Hon verkade bli asnöjd över resultatet vilket gjorde mig glad.
 
Bilder från detta spännande projekt kommer inom kort.
 
Work in progress.
 
 
Algot fick följa med till jobbet en stund. Han var lite chockad när jag ropade på honom i morse, då han trodde sig få lite sovmorgon (han brukar annars följa med pappa till jobbet men pappa är i Sälen).
 
 
Och priset för bästa morgonfrillan går tiiiiill.....
 


 
Han hittade ganska så snabbt sin plats medan Martina och jag fotade för fullt. Vilken going han är!
 
 
 
 
Taggar: foto, hund, modell, morgon, studio;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: