EVSILFVER

2013-03-20
09:11:00

Värkande kropp och knopp
Tror jag vet varför jag var så förbannat låg igår. Vaknade upp med en värkande kropp och svaga lungor - håller med andra ord på att bli sjuk. Så jävla onödigt. Jag borde ju inte ha tränat igår och än mindre träna idag, men jag tänkte ändå gå på det där förbannade spinningpasset och ta det i min egen takt - mår ju alltid så härligt bra efter att ha tränat och sover så himla skönt. Igår höll jag dock på att ramla ihop när jag stod på crosstrainern, skakade i hela kroppen och orkade inte alls så mycket som jag annars skulle ha gjort. Sedan somnade jag i solariumet. Stabilt, bruden.
 
 
Och på tal om ingenting, mitt nya favoritplagg just nu är denna fantastiska jacka från Monki: 
 
 
Kan det inte bara bli vår snart så jag får dra på mig den här och äga Jönköpings gator?
Taggar: jacka, monki, sjuk;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: