EVSILFVER

2013-03-28
11:36:00

Booya!
Fan hörrni, nu ropar den svenska optimisten att det är vår! Solen skiner och kläderna blir allt tunnare, jag sitter med en kopp kaffe, lyssnar på Dan Auerbach och väntar på att de sista två timmarna ska passera så att jag får gå hem. Rätt fin dag. Ska ned till sesamgallerian och sätta upp fotoväggen som ska användas när jag fotar små söta påskkärringar denna lördag. Titta förbi vet ja så ska jag se till att ni får lite påskgodis. 
 
Ikväll ska det vinas med mina två ursnygga kompanjoner Jeppeboi och Marty-Party. Innan dess blir det ett hårt träningspass då jag fuskade rätt rejält igår. Hade ingen energi what so ever i kroppen, hann bara köra i tio minuter innan kroppen gav vika och jag fick åka hem. Då blev jag arg och åt choklad istället. Go tjej. 
 
Hoppas alla får en asgo påsk med massa godis, påskmust, glada människor och alkohol! 
 
 
Taggar: ego, egobild, peppad, taggad, vår;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: